2017. november 3., péntek

The Tea Break Award | Teaszünet díj


Sziasztok!



A mai napon kaptam ezt a kihívást, nem mástól, mint Dreamertől! Ezúton is szeretnék köszönetet mondani, amiért gondoltál rám, nagyon jól esett!

Szabályok:

1. Köszönd meg a jelölést annak, akitől kaptad a díjat, említsd meg és linkeld be a blogját. Másold be a szabályokat a bejegyzésedbe te is.

2. Mielőtt megválaszolnád a kérdéseket, illesz be egy idézetet, amiről azt gondolod, hogy a legjobban illik hozzád, jellemez téged.

3. Válaszold meg a 8 kérdést, amiket a téged díjazó blogger tett fel.

4.Írj újabb 8 kérdést, amiket majd a te jelöltjeid fognak megválaszolni.

5. Jelöld meg azokat a bloggereket a blogjaikkal együtt, akiket megjutalmazol a díjjal, s magyarázd meg pár szóval, miért pont rájuk esett a választásod.

+1. Kívánj valami szépet az általad díjazott bloggereknek.


„Ha a poklon mész keresztül, menj tovább!”


1. Mit tennél akkor, ha egy nap arra ébrednél, hogy milliomos vagy?


Hűha. Hát az első utam tutira a könyvesboltba vezetne. Épp most olvasom az Üvegtrón sorozatot, de nagyon-nagyon messze van még a 10-e, mire fizetést kapok, szóval már tűkön ülve várom, hogy mehessek és megvehessem a következő részt. Ha milliomos lennék, ilyen problémám nem lenne.

A második utam viszont egy utazási irodába vezetne. Akik már régóta követnek itt a blogon, azok sokat találkoztak már az utazós posztjaimmal, és tudják, hogy imádok utazni. Annyi, de annyi ország van, ahová szeretnék eljutni, hogyha milliomos lennék, se lenne elég a pénzem.


2. Mi a kedvenc könyved? Miért?

Harry Potter. Nincs mit szépíteni, egyszerűen bele vagyok bolondulva az egész világba. Nincs még egy olyan író, aki képes lenne ilyen világot felépíteni, és úgy felépíteni, ahogy Rowling tette. Akárhány könyvet is olvastam el azóta, egy sem ért fel ehhez. Nem számít, hányszor olvasom újra (már legalább 15x megtettem), még mindig ugyanúgy elvarázsol, megnevetett.

3. Ha azt mondanák neked nyertél egy világkörüli utazást, de csak akkor vehetnéd igénybe, ha lemondasz az álmaidról, megtennéd? 

Nem. Nincs semmi, amiért lemondanék róluk. Turizmus szakra készülök, ezáltal a világkörüli út bármikor megvalósulhat, de még ha nem is így lenne, akkor sem létezik, hogy egész hátralévő életembe ne tudnék utazgatni. Viszont az álmaimat a kérdés szerint többé nem tudnám megvalósítani.

4. Mik az álmaid? Elérted már őket?

Mindig is szerettem volna író lenni, már hivatalosan is, ahogy a legtöbb blogger(ina) is. Én már eljutottam odáig, hogy beküldtem kiadóhoz a kéziratom, illetve pályázaton is részt vettem már, tehát a kis lépéseket már megtettem. És a sok-sok kis lépés végül majd elvezet a nagy célig. Némelyiket elértem már, némelyikhez még időre van szükség.

Általában mindig kisebb célokat, álmokat tűzök ki magam elé, amik megvalósíthatóak, mert képes vagyok egy elérhetetlen álom miatt a falra mászni, tehát beláttam, hogyha nem akarok korán meghalni szívinfarktusban, akkor inkább úgy valósítóm meg őket, hogy kisebb célokra bontom a nagy álmokat.


5. Miért kezdél el blogot vezetni? 

Mert egy régi barátom javasolta. Sosem szerepelt a terveim között, hogy blogoljak, meg egyáltalán, hogy megosszam az írásaimat másokkal is. Még mind a mai napig vannak fenntartásaim a dologgal (főleg látva, hová kezd fajulni a blogvilág). A legnagyobb félelmem, és aggodalmam a határidőkkel van. Minden blogolással elért célomat az olvasóimnak köszönhetem, és nagyon-nagyon szeretem őket, és el sem tudom mondani, milyen hálás vagyok nekik. Ők nem is tudják, de már ha meglátok egy kommentet, anélkül, hogy ránéznék a névre, tudom, ki írta. Mindig elmosolyodom, mikor meglátok egy ismerős nevet, pedig a legtöbb olvasó azt hiszi, fogalmunk sincs róla, hogy ők kicsodák. Pedig nem így van, nagyon is megjegyezzük őket, legyenek akármilyen sokan, vagy akár kevesebben, mindegyiküket ismerjük. És pontosan ezért, mert ők ilyen kitartóak, és már évek óta mellettem állnak, rémesen szégyellem magam, mikor egy-egy fejezetet nem tudok időben hozni. Sok olvasót vesztettem már így, és meg is értem őket, hisz minek olvassanak egy történetet, amiről ki tudja, mikor érzik a folytatás? Tehát ez az egyetlen, amit nagyon gyűlölök a blogolásban, és ami egyáltalán, ha nem hiányozna, ha abbahagynám: a határidők.

Na meg persze totál béna vagyok, az eddig láthatott minden dizájn más-más ügyes segítőm munkája. Ha nem lennének ilyen tehetséges ismerőseim, akkor szerintem kiválasztottam volna egy alapsablon, aztán had szóljon. :D


6. Egy lehetőséget kínálnak fel neked, de választanod kell, van két kapszula, az egyik az örök élet a másik a teljes egészség. (Az örök élet nem takarja le, hogy beteg leszel-e vagy sem.) Melyiket választanád? 

Az egészséget.


7. Miként képzeled el a tökéletes napodat? 

Végre kicsit békén hagy mindenki, nem pesztrálnak mindenfélével, tanulással, odafigyeléssel, hanem azt csinálhatom, amit akarok, addig, ameddig akarom, anélkül, hogy bárki is beszólna, hogy „már megint ezt csinálod?” Vagy „még mindig ezt csinálod?”


8. Mit gondolsz, a szerelem vagy a barátság a fontosabb? Miért? 

Na, hát az én szerelmi életem egy kész katasztrófa, a legszerencsétlenebb embernek sincs akkora pechje pasik terén, mint nekem. Erről sorozatot kellene készíteni, de komolyan. Úgyhogy a barátságot tartom többre. Nem fogom leírni azt a hatalmas klisét, amitől mindenkinek a haja hullik, miszerint a szerelem elmúlik, a barátság örök: mert nem így van. Ezt én már nem egyszer tapasztaltam, úgyhogy saját magam tudom igazolni, mennyire nem igaz, hogy a barátság örök. Vannak barátságok, amik sokáig kitartanak, és jobbak egy szerelemnél, de vannak, amik halálra vannak ítélve. Én viszont mégis inkább ezt választom most, de csak mert mint írtam, a szerelmi életem egy kész katasztrófa.



Saját kérdéseim:

1. Mi az, amit mindenki más hülyeségnek és lehetetlennek tart, de te hiszel benne?

2. Van olyan tevékenység, amit nem tudsz zenehallgatás nélkül űzni (tanulás, blogolás, főzés, stb)? Milyen zenét hallgatsz ilyenkor?

3. Ha választanod kellene egy fiktív világot (lehet könyvbeli, filmbeli, stb), amelyikben élned kellene, akkor melyiket választanád, és miért?

4. Van olyan dal, ami a legjobban jellemez téged? Melyik az, és miért?

5. Mi az, amire a legbüszkébb vagy a blogodban? Illetve mit gondolsz, miért olvassák a blogod, mi fogta meg az embereket benne?

6. Mi az a dolog (akármi lehet), ami nagyon mély benyomást tette rád, s emiatt teljesen máshogy kezdted látni a dolgokat?

7. Mi lenne az az extrém sport, amit szívesen kipróbálnál?

8. Mit tartasz a legjobb tulajdonságodnak?

Én csak pár embert szeretnék kiválasztani: Ginny Deliza, Peetagey, Hana.

A kiválasztottjaimnak pedig nem kívánok mást, mint sikerekben gazdag blogálást, sok-sok kitartást, és rengeteg szerencsét az álmaikhoz!

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nagyon szépen köszönöm a díjat, boldoggá tettél egy fáradt bloggert, akinek már szüksége volt erre! :) És hát igazán elgondolkodtató kérdéseket tettél fel, úgyhogy elleszek velük egy darabig! :D
    Neked is sok sikert és minden-minden jót kívánok!:*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy kicsit feldobtalak vele. :) Kíváncsian várom a válaszaidat!

      Törlés