2017. november 27., hétfő

Helyzetjelentés!


Sziasztok!

Csak jelentkezni szeretnék, hogy tudjátok: nem felejtettelek el titeket, ahogy az új novellát, a Ments meg!-et sem. Nagyjából a nap minden percében ezen jár az eszem, minden nap megnyitom a wordot, és dolgozom rajta. Már írtam nektek, hogy ez most egy sokkal hosszabb novella lesz, nem csak 1-2 oldal, mint az eddigiek. Sok munka van benne, hogy be tudjam mutatni nektek a világot, amiben játszódik, és a szereplőket, akiknek a történetét el szeretném mesélni. Annyit elárulok, hogy hét fiú áll a középpontban, és lesz benne sok-sok akció, amit egyébként imádok írni, és szerintem jól is szoktak sikerülni (önfényezés, bocsi, ellenvetéseket elfogadok). Igen tudom, ez az infó semmi, bocsi. Össze tudnám foglalni egy mondatban nektek a lényeget, de azzal sokat elárulnék, és inkább szeretném, ha kicsit "izgulnátok", és várnátok ezt a titokzatos novellát. 

Már most elárulom, hogy a következő posztba már ne kellejen felesleges érzelgős szöveget írnom, hogy nekem nagyon a szívemhez nött ez a novella, és egyszerűen imádom írni. Ennek valószínűleg az ihletadó zene is lehet az oka, hiszem egy gyönyörű számról van szó, eszméletlen jó videó klippel... és hát a kedvenc bandámmal. Úgyhogy nagyon-nagyon remélem, hogy ti is annyira fogjátok szeretni, mint amennyire én szeretem írni. 

Nemsokára olvashatjátok is! Addig is:



2 megjegyzés:

  1. Azt lehet tudni, hogy melyik zeneszám ihletett meg? :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha kitettem a novellát, és elolvastátok, akkor majd megmutatom. :) De addig nem szeretném, ugyanis lelőné a lényeget. Mellesleg emiatt akár fanfictionnak is nevezhetnénk, mert valójában a novella azokra a kérdésekre ad választ, amiket nem magyaráztak meg a videó klipben, így ez egyfajta továbbgondolás, vagy nem is tudom, minek nevezzem... :) Ha érdekel, akkor majd ezt is leírom. De addig, míg nem osztottam meg veletek a novellát, nem szeretném elküldeni. :)

      Törlés